zondag 17 februari 2019

De tuinman van de burgemeester

Nog enkele foto's van ons vorig thema.
Welkom lieve baby!

Zwangere mama's






Echografie overtekenen op de lichttafel




Toneel: De tuinman van de burgemeester







Takenbord: Verliefd zijn
Hartjes van groot naar klein of van donker naar licht rangschikken



Samen met Juf Justine een brainstorm spel


Met elastiekjes een hartje maken.
Heel moeilijk en het gaat niet Juf!


Evenveel hartjes-parels aanrijgen zoals aangegeven op de hartjes


Patroon afmaken


Maar toch is het gelukt!
Joepie!


En bij mij ook, juf!



Spiegelen.
Een hartje verder maken met duploblokken







Elena en Fien ruimden de ganse poppenkamer, netjes op.

Goed gedaan, meisjes!





STEM activiteit:
Je krijgt zes repels papier, hiermee plooi je een hartje.
Maak nu met die hartjes iets dat zelfstandig kan staan!


Hartjesbingo met kleuren


Tijdens het opendeurtje hadden we verschillende activiteiten lopen.
Verliefde giraffen inkleuren of een hartjes kaartje maken voor je liefje.



Een groot hart inkleuren


Een hartjes masker/bril uitprikken



Op donderdag maakten we een hartjes-schilderij


of een hartjes-kaart





Op vrijdag vierden we de 5e verjaardag van Emma.
Dikke proficiat!





We maakten ook een hartjes- hoed of een ketting.




Versje van de week


page1image46677568page1image53308016
Een knipje met mijn ogen
Een zoentje met mijn mond
Ik klap nu in mijn handen
En draai eens in het rond
Ik maak een mooie buiging
Zo diep tot aan mijn knie
Dat is om te vertellen
Dat ik je heel graag zie!


Het liedje van Karel, de tuinman van de burgemeester:


Ik zing, ik spring, ik dans door het gras 
Ik fluit, ik snuit, ik val in een plas
Ik zaai, ik maai, ik schilder het hek
Ik gaap, ik slaap, ik doe een beetje gek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten