vrijdag 8 september 2017

De eerste schoolweek in onze nieuwe klas


                  1 september, onze grote dag. Een nieuwe klas, een nieuwe juf, nieuwe vriendjes.
We kleuren ons bijtje voor de aanwezigheidskalender in!



We spelen vrij in de klas.



En maken al nieuwe vriendjes






Spelen in de poppenkamer.



Hoe ziet onze boekentas er eigenlijk uit?
We schilderen een boekentas.



Een prikoefening: prik Nellie of Cezar uit en kleef op je boekentas.
Nadien mag je deze nog vrij versieren.










Torens bouwen met de beren


























Goede morgen (liedje)

Goede morgen, goede morgen,
goedemorgen jij en jij.
Goede morgen, goede morgen, 
ik ben vandaag zo blij.

'k ben blij dat ik hier spelen mag, 'k ben blij dat ik hier lachen mag 
in onze kleuterklas.
'k ben blij dat ik hier spelen mag, 'k ben blij dat ik hier lachen mag 
in onze kleuterklas.

Goede morgen, goede morgen,
goede morgen jij en jij.
Goede morgen, goede morgen, 
ik ben vandaag zo blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten