dinsdag 7 februari 2017

Welkom in het circus!


Welkom in ons circus...




Circus olifanten hoeveel schakels moeten er aan


Met de clickx bouwen we een circustent


Evenwicht met circusdieren


Wat zie ik allemaal in het circus? 


Even nadenken, een matrix van het circus 



de circustent knippen en rollen





WoW, de circustent is bijna af 








Kijk wat ik kan



Ik kan ook bijna in het circus gaan werken








Gekke clown kijkt in de spiegel... elkaars bewegingen nadoen








Oh daar komt meneer clown piepen






Hokus pokus...PATS, ik tover....


een konjn!









Met mijn beide handen maak ik haar voor mijn clown.




Ik schilder mijn ballerina







Kijk wat ik kan!





Op bezoek in het echte circus







Hokus pokus, Thibo kan toveren




WoW, Thibo de tovernaar!



Feest in onze klas, Inaya is jarig! Joepie!






We maken een jongleerbal!



Geef de clown zijn juiste haar.




Oh kijk een echte clown in de klas!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten