vrijdag 30 september 2016

Elmer de kleurenolifant K2B

Zoek het juiste vakje, een vierkant of een driehoek en geen twee dezelfde kleuren naast elkaar








We prikken ons vingerolifantje uit



We knutselen een Elmer uit plasticine




                                                                        Elmer, een grote olifant
                                 






Gelukkige verjaardag Emma.
Ook bij haar vier kaarsjes op de taart





Wat een mooi resultaten!




Elmer inkleuren aan de hand van getallen


Stempelen met de O van Olifant




Begrippen oefenen.
De eerste, de middelste, de laatste.
Boven en onder.





Liedje

Ik ben Elmer, de kleurenolifant
Ik wil grijs zijn dus rol ik door het zand.
Ik hou niet van anders zijn,
Grijs zijn vind ik reuzefijn.
Ik ben Elmer, de kleurenolifant.
ik wil grijs zijn dus rol ik door het zand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten