zaterdag 28 juni 2014

BEDANKT!

Met een beetje spijt in het hart nam ik dit jaar afscheid van "mijn" kindjes.
Het was een héél leuk schooljaar met een hele toffe klas.

Ik werd gisterenmorgen aangenaam verrast, een hele rij kleuters met een roos in hun handen en dan nog een paar fantastische cadeaus!
Dit hoefde natuurlijk helemaal niet want wij, juffen, doen natuurlijk ook maar gewoon onze job.  Maar ik geef toe dat het natuurlijk wel héél plezant is om zo verrast te worden!

De roosjes staan hier thuis lekker te geuren, de twee vivaboxen worden sowieso snel gebruikt en voor het prikbordje zoek ik nog een plaatsje.
En niet te vergeten, al die leuke knutselwerkjes en mooie tekstjes die jullie hebben geschreven!

HEEL ERG BEDANKT VOOR HET VOORBIJE SCHOOLJAAR!!! 
PRETTIGE VAKANTIE IEDEREEN!

juf Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten